dröm.

Uppdateringen på båda bloggarna haltar en aning va?
haha jag är glad att ajg inte är en av dom som gör dett som mitt "yrke" hahaha

Jag har aft problem med sömnen, som  i alla vet (vad lusigt det är att skriva 'brev' till alla er jag känner egentligen) men i natt har jag tagit i gen det med råge. Knepet var tydligen att umgås lite med säl och bög igår kväll. totalt utmattande tydligen :D
Knepet för att sova ut är tydligen att när man sovit sina 4-5 vanliga timmar så ska man totalvägra stiga upp och somna om. Dock verkar det som att kroppen ville jävlas när jag tvingade den ligga kvar och därför gav mig mardrömmar utav bara helvete. Jag vaknade genomsvettig, intrasslad i alla lakan och täcken och dessutom gråtandes. Behöver jag nämna att det är duschen nästa?
Fan vad obehagligt det är med drömmar som känns verkliga, alla detaljer sitter fortfarande kvar sjukligt nära. jag hatar det och måste få ut bilderna på ngt sätt. Nån som har lust att slå mig hurt i huvet kanske??

سأحضر لك اكثر

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0