pengar pengar pengar

jag vill inte leva så här, det är fan inte kul.
3-4 veckor innan jag får min soc tid och 800kr på kontot innan räkningarna är betalda. Känns bra uhu?
Jag VILL inte ringa hyresvärden och be om anstånd, jag VILL inte ringa elbolget och be om en avbetalningsplan och jag VILL ha kvar mitt internet. 
Jag sitter här och hatar varenda köp jag gjort det senaste året. var det verkligen nödvändigt?
Om jag inte hade handlat så mycket så hade jag kunnat spara undan pengar och klarat mig den här sista månaden.
Jag hade klart varit mindre bitter om det inte ahde varit sista månaden innan jag börkat få lön igen. EN JÄVLA MÅNAD. vad gör man i en sån här sitts, egentligen.
Sussi sa ngt om akutstöd, jag får väl försöka med det. just nu är jag fan villig att hora. Nej ajg skämtar inte. Jag är villig att sälja mig själv, synd att ingen vill betala.




GAAAAAH jag kan inte ens publicera skiten för blogg.se är dumma i huvet och ska dödas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0