yey!

lustigt det där, när jag skrev inlägget om hur kraven på mina anställda ska vara i den gamla bloggen så insåg jag att det är ju faktiskt exdakt det jag vill göra! Chefa alltså. Det har jag ju iof vetat innan, men jag vill ju naturligtvis chfa innom ett service yrke. Jag är grym på service. Ärligt talat och utan skryt så är jag faktiskt en av de bästa jag känner på kundbemötande. jag har dessutom alltid varit en stark och tydlig ledare.
Fan vad skönt det är att ha bestämt sig för något, finally!
Nu ska det kikas på idiotiska utbildningar jag inte behöver. Eller ska jag starta eget? Innom vad? Kan ni inte hjälpa mig brainstorma? NI som har fått den här bloggen är ju trots allt mina aaaaaldra bästaste tjejer ;) *smööör smöööör*

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Jag håller med dig helt och fullt alltså! Du skulle passa som boss, jag tror du är hård med rättvis och det är det som krävs!!



jag hade nog inte själv velat ha dig som boss, men det är för vi är nära vänner annatrs!

2009-01-18 @ 13:30:37
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Linda

Starta eget låter som någonting som skulle passa dig utmärkt. Men vet inte inom vad dock. Du får klura lite :)

2009-01-19 @ 01:23:48
URL: http://liiindans.blogg.se/
Postat av: Nathalie "Sälen" LoveMee

Problemet är mestadels att luleå är en väldigt mättad marknad när det gäller företag. Tror ingen tänker på det sådär jättemycket. Om man ska få något att fungera här, måste man se till något som är stort eller unikt och populärt i en storstad. Varför inte kolla vad det finns för roliga affärer i usa/england/kina... who knows. jag tror på butik av någon form. Frågan är ju om det spelar roll vad man säljer. Men ja, jag tror att om du ska hitta något som behövs är det något unikt inom handels eller turism. Glöm restaurang om det inte ska vara 1st class. för det finns inga pengar att hämta.

2009-02-09 @ 02:12:02
URL: http://lovemee.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0