vaken.

jag  förstår verkligen inte det här med min dygnsrytm!! Jag blir tokig! Jag sover aldrig känns det som. Men det gör jag ju naturligtvis, bara inte lika mycket som andra människor.
Även fast jag nu har tränat två dagar och levt på för lite sömn ligger jag nu i sängen och lyssnar på musik i hörlurar (nämnde jag att det är lyhört...) och kan verkligen inte sova. Jag har även sorterat tvätten inför imorgon. Hum.. Tvättid från 08.00... Var det nån som trodde jag var vaken då?
jag längtar efter en egen tvättmaskin! 

Ögonen svider ju för fan av trötthet! Borde inte min hjärna bara stänga av nån gång?
Jag brukar ibland se mig lite som en Sim, man ahr små mätare som  mäter hunger, trötthet, toabehov hunger osv. Går man inte på toa innan mätaren tar slut så kissar man ner sig, sover man inte svimmar man/somnar på stället. Borde inte ajg göra det snart? Jag ser nästan fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0