nattsudd

Det är svårt det här med att starta en ny blogg. jag tänkte på något sätt att den här bloggen kanske skulle bli mer personlig ön jag varit tidigare. Men sammtidigt har jag ju så fruktansvärt svårt att öppna mig på riktigt. 
Mina aaabsolut närmaste vänner vet ju väldigt mycket om mig Och dom har nog fått veta väldigt mycket mer om mig de senaste månaderna, förmodligen har deras syn på mig ändrats, vilket är bra. Nu känenr dom ju den riktiga mig. Jag tycker om den riktiga mig. 

Men är jag redo att låta er alla alndra lära känna henne? Hon är inte lika trevlig som den andra jag. Jises så ajg låter, hade läkaren på hälsokontrollen läst det här hade han nog inte släppt igenom mig lika lätt ;)
Jag tror vi får se. Vi exprimenterar lite med den här bloggen nu innan den är helt offentlig. Ser vars den tar oss helt enkelt.
Det är ju int direkt några massor som följer min gamla heller ;)
När ska jag släppa sargen och bara vara?

Himmel vad jag vill ha en snus nu.
5 månader har passerat sen jag slutade.
sjukt duktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0