5 januari

Jag är ite gnäll moster idag iaf. Jag är på as bra humör. En trevlig kväll med tjejerna är allt som behövs ibland.  Och gos med kattfn iof. Fast hon fick psykbryt och ville busas och rivas. tack kattjävel nu ahr jag nya fina rivsåg på handen. Jag ser lite emo ut, är inte det coolt nu förtiden? 
Skämt och sido har kvällen varit bra, jag har fått gnälla av mig på reklamer om bara anseplar på kännslor (min mamma är död, skänk pengar) folk som är mot päls men har skinnskor (nej jag ska inte ens börja) och dessutom har jag fått åka bil och skrattat så ajg hållt på att kvävas med min bejbs. Innan dess spelade jag 500 med familjen och fick storstryk, men jag kommer igen, det kan ni vara säkra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0