gott nytt år!

med risk för att låta precis så bitter som jag är- nyår är totalt överskattat, varför firar man inte varje månadskifte lika stort?
Middagen hos säl + familj var jätte mysig, drinkarna var goda och maten lika så. Åkte vidare mot sofie där det var fullt ös medvetslös. Jag orkade inteoch åkte hem efter fyrverkerier som sköts på en parkering (och flera flög inte i väg och exploderade på marken, idioti att leka med smä'llare efrter att man har drukit). Nästa år tror jag nog att jag jobbar faktiskt. Inte för att jag är sur/arg/bitter på någon alls, utan för att jag faktiskt inte ser något häftigt i att fira det. Alla är packade, jag har fortfarande hosta och ska nu gosa ner mig i sängen. ensam såklart.

Jag saknar honom, den enda som lyckats komma igenom skalet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0